Warunki gwarancji

Ilekroć w Gwarancji jest mowa o:

1/ Gwarancie – rozumie się przez to:
KRAJAN MEBLE
Karol Ciesielski
Krajanka 28
98- 410 Czastary

2/ Konsumencie – rozumie się przez to osobę, która nabywa rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego /Dz. U. 2002 r., nr 141, poz. 1176 z póź. zm./;

3/ dowód zakupu – rozumie się przez to fakturę VAT, paragon z kasy fiskalnej;

4/ wyroby – rozumie się przez to meble produkowane przez Gwaranta;

5/ naprawie istotnej – rozumie się przez to naprawę specjalistyczną, niezależnie od ilości
wymienionych części przy jednej naprawie;

6/ naprawie nieistotnej – rozumie się przez to inne w tym drobne naprawy.

Gwarant wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Konsumentów dąży do zapewnienia dobrej jakości i funkcjonowania oferowanych wyrobów w założeniu, że będą one właściwie zmontowane i wypoziomowane oraz zostaną zachowane prawidłowe zasady konserwacji i używania zgodnie z przeznaczeniem.

Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży mebli. Gwarancją objęte są meble zakupione przez Konsumenta w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, do eksploatowania w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego.

Konsument przy odbiorze mebli powinien upewnić się o kompletności zakupionego wyrobu ( ilość paczek), jego kolorystyce oraz braku jakichkolwiek widocznych uszkodzeń w tym uszkodzeń elementów szklanych.

Utrata uprawnień gwarancyjnych ma miejsce w następujących przypadkach:

1/ brak czyszczenia i konserwacji mebli skutkujący jego widocznym zaniedbaniem oraz zanieczyszczeniem,

2/ uszkodzeń spowodowanych stosowaniem środków chemicznych przeznaczonych do pielęgnacji i konserwacji mebli dostępnych w handlu bez uprzedniego sprawdzenia ich oddziaływania na powierzchnię mebla w miejscu niewidocznym.

3/ użytkowania niezgodnie z zasadami konserwacji,

4/ zbyt intensywnego oświetlenia światłem słonecznym lub sztucznym,

5/ zabarwienia odzieżą, obuwiem itp.,

6/ zalania mebli wodą lub inną cieczą np. kwasami, barwnikami, płynami lub środkami do pielęgnacji ciała, środkami do dezynfekcji itp.,

7/ stwierdzenia wykonania naprawy, poprawek lub przeróbek we własnym zakresie,

8/ uszkodzenia mechaniczne, w tym m. in. spowodowane przez zwierzęta oraz nadpalenia papierosem,

9/ uszkodzenia termicznego lub chemicznego,

10/ uszkodzeń spowodowanych przewożeniem lub przenoszeniem, np. podczas przeprowadzki, montażu, przestawiania mebli itp.,

11/ użytkowania wyrobu w pomieszczeniu, w którym temperatura jest niższa niż 12° C lub wyższa niż 40ºC

12/ użytkowania wyrobu w pomieszczeniu o wilgotności powietrza mniejszej niż 40 % lub większej niż 70%

13/ naturalnego zużycia eksploatacyjnego wyrobu

Konsument składający reklamację na mocy Gwarancji powinien złożyć u sprzedawcy kopię dokumentacji dotyczącej zakupu, tj. dowód zakupu oraz kartą gwarancyjną. Szczegółowy opis usterki wraz z załączonymi zdjęciami uszkodzony elementów.

Wzór dokumentu reklamacyjnego dostępny jest na stronie www.krajan.pl w zakładce „Procedura reklamacyjna”.

Gwarant zastrzega sobie okres trzech tygodni na rozpatrzenie reklamacji. O przyjęciu reklamacji do realizacji albo też o uznaniu gwarancji za nieuzasadnioną, kupujący będzie powiadomiony przez Gwaranta telefonicznie lub drogą e-mail.

Kupujący nie może odstąpić od umowy lub żądać wymiany wadliwego mebla na wolny od wad, gdy Kupujący:

1. Dokonał przeróbki lub niewłaściwej naprawy mebla we własnym zakresie, oprócz przeróbek w celu montażu umywalki.

2. Zdekompletował mebel.

3. Uszkodził mebel na skutek niewłaściwego użytkowania, przechowywania bądź niewłaściwej konserwacji.

Jeżeli identyczne materiały nie są dostępne w czasie naprawy Gwarant zastrzega sobie prawo zastąpienia tychże materiałów innymi o porównywalnej jakości i walorach.

Gwarant zastrzega sobie prawo do zastosowania w czasie naprawy innych materiałów i wprowadzania zmian konstrukcyjnych w związku z udoskonaleniami technicznymi wyrobów.

1. Meble powinny być używane zgodnie z ich konstrukcją i przeznaczeniem.

2. Meble należy używać w pomieszczeniach o temperaturze pokojowej przy wilgotności względnej powietrza 40-70%

3. Luzy w połączeniach powstałe w trakcie używania należy niezwłocznie usuwać poprzez dokręcenie właściwych łączników i śrub, gdyż w przeciwnym razie może dojść do nieumyślnego uszkodzenia mebla

4. Mebli nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż 1 metr od czynnych źródeł ciepła (grzejnik, piec).

5. Powierzchnie mebli lakierowanych, olejowanych i woskowanych należy odkurzać wyłącznie suchą miękką tkaniną lub też za pomocą odkurzacza zaopatrzonego w końcówkę z miękką szczoteczką.

6. Powierzchnie mebli z laminatu można zmywać wilgotną tkaniną, a następnie wytrzeć do sucha miękką tkaniną.

7. Powierzchnie mebli wykonanych z drewna litego lub oklein naturalnych wykańczane w sposób jak w punkcie 5 należy szczególnie chronić przed zamoczeniem. W przypadku takich zdarzeń zamoczone powierzchnie należy wysuszyć w temperaturze pokojowej.

8. Ze względu na określoną odporność na działanie wysokiej temperatury zaleca się stosowanie podstawek, obrusów itp.

9. Zastosowanie środków chemicznych przeznaczonych do pielęgnacji i konserwacji mebli dostępnych w handlu bezwzględnie wymaga uprzedniego sprawdzenia ich oddziaływania na powierzchnię mebla w miejscu niewidocznym.

Ważne informacje

Płatność na rachunek bankowy KRAJAN MEBLE

Płatność !!!

– Klient Płaci 100 % wartości przed realizacją zamówienia.

Płatności mogą być dokonane przelewem na konto bankowe sprzedawcy lub wpłatą gotówki bezpośrednio na miejscu odbioru w naszym zakładzie.

Przedpłata na konto firmowe:

PKO Bank Polski :
66 1020 4564 0000 5702 0172 5456

Konto prowadzone przez bank:

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA

Oddział banku: Oddział 1 w Wieluniu

 

Siedziba firmy:

KRAJAN MEBLE

Karol Ciesielski

Krajanka 28

98 – 410 CZASTARY


Płatność przy odbiorze własnym.

W przypadku osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy, przyjmujemy płatność gotówką. Istnieje również możliwość wcześniejszego zapłacenie przelewem i odebranie zakupów, w momencie gdy należność wpłynie już na nasze konto.

Prezentujemy Państwu sposób poruszania się po sklepie
oraz jak składać zamówienia.

1. Wyszukaj kategorię lub produkt.
2. Po wejściu na wybraną kategorię kliknij w wybrany produkt, aby zobaczyć szczegóły.
3. Filtrowanie produktów w podkategoriach.
· szerokość
· wysokość
· głębokość
· cena
4. Na dowolnej podstronie możesz zmienić kategorię główną wybierając z listy bocznej.
5. Zapoznaj się ze szczegółami danego produktu – strona produktu.
6. Po kliknięciu na przycisk DO KOSZYKA zostajesz skierowany do zakładki (nazwa produktu i sposób dostawy).
7. Wybierz formę dostawy np.(dostawa samochodem MEBLE KRAJAN – szczegóły na stronie głównej w zakładce DOSTAWA).
8. Dokonaj rejestracji lub logowania korzystając z formularza.
9. Przed złożeniem zamówienia potwierdź dane adresowe.
10. Po zakończeniu zamówienia na Państwa e-maila zostanie wysłane potwierdzenie zakupu.

I. Informacja o plikach cookies.

Serwis korzysta z plików cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia:
https://www.google.com/ads/preferences/

Jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

    1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

    1. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

  1. Internet Explorer
  2. Chrome
  3. Safari
  4. Firefox
  5. Opera
  6. Android
  7. Safari (iOS)
  8. Windows Phone
  9. Blackberry

Zdjęcia wykorzystane na stronie www.krajan.pl są naszego autorstwa.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub części bez zgody autora, jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Podstawa prawna: Dz.U. 94 nr 24 poz.83, sprost. Dz.U 94 nr 43, poz.170.

 

Obowiązek informacyjny  RODO

Szanowni Państwo,

25 maja 2018 roku weszła w życie Ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych Dz.U. 2018 poz. 1000. Ustawa reguluje zasady ochrony Pani/Pana danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 (RODO).

Co RODO oznacza?

  • Pani/Pana dane osobowe będą jeszcze lepiej chronione.
  • Zwiększa się wpływ na to jak dane są przetwarzane.

Kto jest administratorem Pani/Pana danych osobowych?

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest KRAJAN MEBLE Karol Ciesielski Krajanka 28, 98-410 Czastary, NIP: 619-125-71-72
  2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celu realizacji Państwa zgłoszenia/zamówienia.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego . – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji Państwa zgłoszenia/zamówienia. W przypadku niepodania danych nie będzie ono mogło być zrealizowane.

Jak długo przechowujemy Pani/Pana dane osobowe?

Nie będziemy przechowywali Pani/Pana danych osobowych dłużej niż będzie to konieczne do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone lub dłużej niż jest to określone prawem.

 

REGULAMIN ZAKUPÓW

1. Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż mebli produkowanych w naszym zakładzie.

2. Wszystkie produkty znajdujące się na stronach sklepu są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, oraz objęte są roczną gwarancją producenta.

3. Warunkiem zakupu jest złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym drogą elektroniczną (e-mail) lub faxem. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

4. Zamówienie powinno zawierać dokładne dane osobowe klienta: adres dostawy, nr telefonu oraz dokładny opis zamówionego produktu poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego.

5. Sprzedający zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadkach uzasadniających wątpliwości, co do rzetelności i uczciwości takiego zamówienia lub zawierających niekompletne dane.

6. Wszystkie ceny produktów znajdujących się na stronach sklepu wyrażone są w (złotych polskich) w PLN i są cenami brutto (zawierają podatek VAT 23 %). Cena nie obejmuje transportu. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca od chwili otrzymania przedpłaty w wysokości wartości zamawianego towaru i nie podlega zmianie w przypadku wzrostu cen produktów.

7. Do każdego zamówienia doliczane są koszty dostawy które ustala sprzedający, a które określone są w zakładce „DOSTAWA” na stronie internetowej sklepu. Możliwy jest odbiór własny kupującego z naszego magazynu.

8. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku nie dokonania wpłaty zaliczki w terminie do 10 dni od założenia zamówienia.

9. Czas realizacji zamówienia to 15 dni roboczych. Termin dostawy ustala sprzedający, informujemy przynajmniej dzień przed dostawą drogą e-mailową lub telefonicznie. W przypadku nieodebrania dostawy, klient zobowiązuje się do zapłaty kosztów dostawy, a także do pokrycia kosztów dostawy w kolejnym terminie . W przypadku braku możliwości dojazdu naszego samochodu pod wskazany adres kierowca może podjechać w najbliższe miejsce, gdzie jest taka możliwość. Przenoszenie mebli w takim przypadku organizuje kupujący.
Dostawy mebli odbywają się od poniedziałku do soboty od godz. 6:00 – 21:00.

Koszty dostawy nie obejmują wnoszenia towarów do mieszkania/domu i ich montażu.

Wydanie i odbiór towaru następuje z samochodu. Z tym momentem przechodzi na kupującego ryzyko utraty bądź uszkodzenia towaru.
10. Wydanie i odbiór towaru musi być potwierdzone podpisem kupującego. Złożony podpis jest traktowany jako potwierdzenie zgodności ze złożonym zamówieniem.

11. Podczas odbioru kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności ilościowej z zamówieniem oraz kontroli czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu. Należy tego dokonać w obecności osoby dostarczającej zamówiony towar (kierowcy).

12. W przypadku stwierdzenia iż otrzymany towar został mechanicznie uszkodzony lub brak jakiegoś elementu, należy sporządzić protokół szkodowy (ważne, by to nastąpiło w dniu dostawy) i niezwłocznie poinformować sklep, w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

13. Różnice w odcieniu wybarwienia drewna, blatów, listew, płyty laminowanej, które wynikają z różnie ustawionych parametrów monitora lub karty graficznej nie stanowią podstawy do zgłoszenia reklamacji.

14. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 2 tygodni od daty ich wpłynięcia.

15. Dane osobowe podane w formularzu zamówienia będą objęte ochroną przed dostępem osób nieuprawnionych. Wszystkie dane są związane tylko i wyłącznie z realizacją zamówienia i obsługą klienta i nie będą udostępniane osobom trzecim.

16. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie regulaminu tego sklepu.

17. We wszystkich przypadkach nieujętych w powyższym regulaminie mają zastosowane przepisy Kodeksu Cywilnego.
18. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (poz. 827) o prawach konsumenta:

„Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może
w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny… „

Aby to zrobić prosimy złożyć stosowne oświadczenie.
Prosimy wydrukować oświadczenie, czytelnie wypełnić, zeskanować i odesłać na adres mailowy:
sklep@meblepromocje.pl
lub pocztą tradycyjną na adres:Krajan Meble,Karol Ciesielski, Krajanka 28, 98-410 Czastary.

Zwrotom nie podlegają meble wykonane pod indywidualne zamówienie Klienta oraz takie, w których na życzenie Klienta dokonano zmian.

Meble nie mogą być uszkodzone, ani zmontowane a następnie zdemontowane.
Wszystkie koszty związane ze zwrotem mebli pokrywa kupujący.

W przypadku zwrotu towaru firma Krajan Meble zobowiązuje się zwrócić Klientowi całą kwotę zapłaconą przez niego za dany produkt (bez kosztów dostawy) w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Na życzenie Kupującego firma Krajan Meble odbierze towar z miejsca wskazanego przez Kupującego, po wcześniejszym uregulowaniu należności przez Kupującego na konto bankowe sklepu w wysokości 350 zł brutto (niezależnie od miejsca w Polsce).